Критерії оцінювання навчальних
досягнень учнів
з трудового навчання
з трудового навчання
Рівень
навчальних досягнень учнів
|
Бали
|
Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів
|
І. Початковий
|
1
|
Учень
(учениця) може розпізнавати деякі об’єкти вивчення (матеріали, моделі, схеми
тощо) та називає їх (на побутовому рівні); знає правила безпеки при роботі в
навчальних майстернях
|
2
|
Учень
(учениця) описує деякі технологічні об’єкти; розпізнає інструменти та
обладнання для виконання практичних робіт
|
|
3
|
Учень
(учениця) має фрагментарні уявлення з предмета вивчення (обізнаний з деякими
технологічними поняттями); може використовувати за призначенням робочі
інструменти та обладнання
|
|
II. Середній
|
4
|
Учень
(учениця) знає окремі факти, що стосуються технологічних об’єктів; виконує
елементарні прийоми роботи інструментом
|
5
|
Учень
(учениця) відтворює навчальний матеріал з допомогою вчителя; може виконувати
окремі операції; дотримується послідовності виготовлення виробу; володіє
прийомами роботи інструментом
|
|
6
|
Учень
(учениця) самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу; дотримується
технології виготовлення виробу; з допомогою учасників проекту і учителя
виконує завдання , що стосуються певних етапів проектної діяльності
|
|
III. Достатній
|
7
|
Учень
(учениця) самостійно і логічно відтворює фактичний і теоретичний матеріал;
виконує практичну роботу відповідно до інструкцій вчителя; з допомогою
учасників проекту і учителя виконує завдання , що стосуються усіх етапів
проектної діяльності
|
8
|
Учень
(учениця) виявляє розуміння навчального матеріалу, наводить приклади; може
самостійно обирати конструктивні елементи виробу; раціонально організовує
робоче місце
|
|
9
|
Учень
(учениця) володіє навчальним матеріалом і використовує набуті знання і уміння
у стандартних ситуаціях; може самостійно та обґрунтовано обирати
конструктивні елементи виробу
|
|
IV. Високий
|
10
|
Учень
(учениця) володіє засвоєними знаннями та уміннями і застосовує їх у
нестандартних ситуаціях; з допомогою учасників проекту і учителя проектує та
виконує всі види запланованих робіт
|
11
|
Учень
(учениця) володіє глибокими знаннями і навичками з предмета, аргументовано
використовує їх у нестандартних ситуаціях, знаходить і аналізує додаткову
інформацію; самостійно проектує та виконує всі види запланованих робіт,
допускаючи при цьому незначні відхилення у технологічних операціях
|
|
12
|
Учень
(учениця) має системні знання та навички з предмета, свідомо використовує їх,
у тому числі, у проблемних ситуаціях; самостійно проектує та виконує,
використовуючи відповідні технології, всі види запланованих робіт
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий